ظرفیت تبلیغی استان مازندران به عنوان یک استان گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام سید مرتضی پورعلی مسئول شورای هماهنگی گروههای تبلیغی استان مازندران و مدیر گروه تبلیغی بقیة الله در گفتگو با خبرنگار بلاغ ،گفت: در جلسهای که توسط معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، مسئول و دبیر شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران که هر دوسال یکبار انتخاب میشود، معین شد. استان مازندران دومین استانی است که شورای هماهنگی گروههای تبلیغی در آن شکل گرفته است و در این جلسه بنده برای دو سال به عنوان مسئول این شورا به جای حجت الاسلام حسینزاده مسئول گروه تبلیغی حامیان ولایت انتخاب شدم.
وی ضمن ضروری خواندن شورای هماهنگی گروههای تبلیغی افزود: هدف از تشکیل این شورا، ایجاد رابطه و هماهنگی بین گروههای تبلیغی استان و همچنین برقراری ارتباط مؤثر و قوی بین گروههای تبلیغی با دفتر تبلیغات اسلامی میباشد.
مسئول شورای هماهنگی گروههای تبلیغی استان مازندران با اشاره به ظرفیت تبلیغی استان مازندران عنوان داشت: یکی از وظایف شورای هماهنگی گروههای تبلیغی شناسایی روشها و زمینههای تبلیغی استان برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان است. با توجه به اینکه استان مازندران یک استان توریستی است و سالانه حجم میلیونی مسافران به این استان سفر میکنند، یکی از اولویتهای ما در این دوره، توانمند کردن 13 گروه تبلیغی استان، برای ایجاد ارتباط مؤثر با مسافران است. یکی از اولویت های مهم ما برنامههای تفریحی شاد و مفرح برای مسافران است.
مدیر گروه تبلیغی بقیة الله خاطر نشان کرد: ما حدود 4 سال است در گروه تبلیغی خود، تجربه تبلیغ در سواحل دریا را داریم و آمادهی انتقال این تجربیات به سایر گروهها حتی در استانهای دیگر هستیم. ما در مازندران 13 گروه تبلیغی داریم که حدود 250 مبلغ را پوشش می دهند و اعضاء و مدیران این گروههای تبلیغی جوانان با نشاط و پرشوری هستند. در اولین فرصت یک حمایش استانی برگزار خواهیم کرد و مسئولان استانی را دعوت خواهیم کرد که ببینند این گروهها بدون هیچ گونه امکاناتی و کاملا جهادی، چه فعالیتهایی در استان انجام میدهند.
حجت الاسلام پورعلی اظهار داشت: استان مازندران 20 شهرستان دارد، اما تاکنون 13 شهرستان ما دارای گروه تبلیغی هستند. یکی از برنامه های ما رصد و ثبت گروههای تبلیغی مستعد از طلاب جوان استان است. وجود گروههای تبلیغی نعمت است و این 7 شهر هم باید از این نعمت بهره مند شوند.
وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: ما باید بیش از اندازه ای که برای فعالیتهای خود هزینه میکنیم و انرژی میگذاریم، برای انتشار این فعالیتها در فضای مجازی تلاش کنیم. باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد و فعالیتهای تبلیغی خود را به دید همگان برسانیم.
افزودن دیدگاه جدید