گروه های تبلیغی از ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی استفاده نمایند
![](/sites/default/files/media/image/140006/www-balagh-ir-u6901n16839.jpg)
به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران با حضور آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای شوراهای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام خجسته میلاد پیامبر رحمت به آیه 128 سوره توبه اشاره کرد و گفت: خدواند متعال برای بندگانش پیامبری از خودشان مبعوث کرد که رنج های مردم بر او سخت و اصرار بر هدایت آن ها داشت که این موارد لطف عمومی بوده و نسبت به خصوص مومنین رئوف و مهربان بود.
مدیر کل تبلیغ عمومی در ادامه مطالب خود به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ظرفیت های بسیاری در حوزه های فضای مجازی، تبلیغ تخصصی، آموزش های کاربردی و ... برخوردار است که عموم مبلغان و گروه های تبلیغی با آن آشنا نیستند.
وی افزود: در حوزه فضای مجازی، معاونت ویژه ای در دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان "معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه" در سال 1398 تاسیس گردید که هم اکنون بیش از 7 هزار مبلغ در این معاونت شناسایی و آموزش های مورد نیاز را دیده و برای 5 میلیون مخاطب، مشغول فعالیت تبلیغی در حوزه فضای مجازی می باشند.
حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری ایجاد فعالیت های تبلیغی به صورت تخصصی را امری مهم برشمرد و گفت: یکی دیگر از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی می باشد که بیش از 1800 مبلغ در 40 رشته تخصصی را پوشش می دهد. و مبلغان محترم می توانند با مراجعه به سامانه رشد به آدرس roshd.balagh.ir از شرایط و چگونگی تشکیل پرونده مطلع شوند.
مدیر کل تبلیغ عمومی بیان کرد: مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ظرفیت آموزش در موضوعات مختلف اعم از مجازی و حضوری فقط برای طلاب و مبلغان نمی باشد بلکه دوره های آموزشی مختلفی نیز برای عموم افراد جامعه، طراحی کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری در پایان مطالب خود به موضوع "اعزام ویژه" طرح های ارائه شده از گروه های تبلیغی اشاره کرد و گفت: امکان اعزام ویژه در قالب طرح های ارائه شده از گروه های تبلیغی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مهیا شده است و در آینده نزدیک امیدواریم که این اعزام ویژه صورت بپذیرد.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه سه طرح تبلیغی در حوزه های تفرجگاه و سواحل دریا، دانش آموزی و احیا و ارتقای هیئت های قرآن و عترت، تبیین و مورد برسی قرار گرفت.
افزودن دیدگاه جدید