رفتن به محتوای اصلی
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

تبلیغ همراه با جهاد، «ولایت» را در دل مخاطبان می رویاند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام عزت زمانی در مراسم نکوداشت مبلّغ جهادگر «حجت الاسلام مصطفی نصیری» و همسر وی، بیان کرد: هجرت مبلغان برای انجام وظیف که همان تبلیغ دین می باشد اگر با جهاد نیز آمیخته شود می تواند معنای «ولایت» را دل مخاطبان برویاند.
تبلیغ همراه با جهاد، «ولایت» را در دل مخاطبان می رویاند

به گزارش خبرنگار بلاغ، مراسم نکوداشت مبلّغ جهادگرمرحوم حجت الاسلام مصطفی نصیری و همسر گرامی ایشان با حضور خانوداه مرحوم نصیری و موسوی نژاد پیش از صبح امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در سالن شیخ طوسی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از سخنرانان این مراسم نکوداشت با اشاره به موضوع «هجرت» اظهار داشت: هجرت از خصلت های مبلغان و از اصول و پایه های اساسی مکتب شیعه می باشد.

وی در ادامه افزود: هنگامی که هجرت برای تبلیغ دین اسلام با جهاد همراه شود پاداش مضاعف خواهد داشت و می تواند معنای «ولایت» را در دل مخاطبان برویاند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی «گمنامی» را یکی از ویژگی های فعالیت های مبلغان جهادی برشمرد و بیان کرد: عموم فعالیت های جهادی مبلغان از دید افراد جامعه پنهان بوده و مردم از اینگونه فعالیت ها با خبر نبوده و در برخی از موارد نیز با حوادثی مانند درگذشت یک مبلغ جهادی، به عظمت تلاش های او پی خواند برد.

حجت الاسلام عزت زمانی ادامه داد: در حادثه دلسوز درگذشت مرحوم حجت الاسلام مصطفی نصیری، اوج گمنامی برای همسر گرامی ایشان می باشد. مرحومه بانو موسوی نژاد یکی از طلاب و مبلغان جامعه الزهرا بوده که در بیشتر فعالیت های مرحوم حجت الاسلام نصیری شرکت داشته است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.