کالا و تأثیر آن در انتقال فرهنگ به عنوان یک ظرفیت تبلیغی: گفت و گو با دکتر سهیل اسعد، اندیشمند و مبلغ آرژانتینی
کالا و تأثیر آن در انتقال فرهنگ به عنوان یک ظرفیت تبلیغی: گفت و گو با دکتر سهیل اسعد، اندیشمند و مبلغ آرژانتینی
نویسنده: سهیل اسعد
نام نشریه: رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی، شماره 110، پاییز 1398، ص 72-78
کالا و تأثیر آن در انتقال فرهنگ به عنوان یک ظرفیت تبلیغی: گفت و گو با دکتر سهیل اسعد، اندیشمند و مبلغ آرژانتینی
نام نشریه: رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی، شماره 110، پاییز 1398، ص 72-78
کالا و تأثیر آن در انتقال فرهنگ به عنوان یک ظرفیت تبلیغی: گفت و گو با دکتر سهیل اسعد، اندیشمند و مبلغ آرژانتینی
افزودن دیدگاه جدید