ظرفیتشناسی تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام)
ظرفیتشناسی تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام)
نویسنده: سلیماني، علی
نام مرکز: دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
استاد راهنما: باهنر، ناصر
استاد مشاور: امامي، سید مجید
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
نام مرکز: دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
استاد راهنما: باهنر، ناصر
استاد مشاور: امامي، سید مجید
سال دفاع: 1397
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
پیوست | حجم |
---|---|
ظرفیتشناسی تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی از منظر ارتباطات اسلامی (مطالعه موردی تلگرام) | 422.12 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید