تأثیرات شخصیت علمی و معنوی مبلّغ بر فرآیند و برآیند تبلیغ از منظرآیات و روایات
تأثیرات شخصیت علمی و معنوی مبلّغ بر فرآیند و برآیند تبلیغ از منظرآیات و روایات
نویسنده: موسوی، سید قاسم
نام مرکز: جامعه المصطفی العالمیه، مجتمع عالی فقه و معارف، گرایش تبلیغ
استاد راهنما: هادوی، مهدی
استاد مشاور: علیزاده، حسین
سال دفاع: 1398
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
نام مرکز: جامعه المصطفی العالمیه، مجتمع عالی فقه و معارف، گرایش تبلیغ
استاد راهنما: هادوی، مهدی
استاد مشاور: علیزاده، حسین
سال دفاع: 1398
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد
پیوست | حجم |
---|---|
تأثیرات شخصیت علمی و معنوی مبلّغ بر فرآیند و برآیند تبلیغ از منظرآیات و روایات | 902.13 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید