رفتن به محتوای اصلی
رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان خبر داد:

حضور اساتید مرکز آموزش های کاربردی در نمایشگاه بین المللی کتاب

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد: فعالیت های فرهنگی و معارفی شاد و آموزنده برگزار شده در غرفه های مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی در نمایشگاه کتاب تهران، مورد استقبال بی نظیر مخاطبان و همچنین مدیران این نمایشگاه قرار گرفت.
حضور اساتید مرکز آموزش های کاربردی در نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش خبرنگار بلاغ، همزمان با ایام برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و به درخواست رسمی مسئولین این نمایشگاه، تعدادی چند از اساتید مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با هداف ارائه خدمات فرهنگی و نشر معارف دینی در این نمایشگاه حضور یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین حقیقت رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی در گفتگو با خبرنگار ما از استقبال بی نظیر مخاطبان در نمایشگاه کتاب تهران و همچنین مدیران این نمایشگاه از فعالیت های فرهنگی و معارفی شاد و آموزنده برگزار شده توسط این مرکز خبر داد.

رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مخاطب در سال گذشته از فعالیت های اداره آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی در نمایشگاه کتاب، مسئولین برگزاری این نمایشگاه با درخواست رسمی از این مرکز، خواستار برپایی دوباره غرفه های شمیم ایمان شدند.

وی در ادامه افزود: از اهداف برگزاری این غرفه ها در نمایشگاه تهران، می توان به «آشنا کردن مخاطبین با مفاهیم دینی بر اساس نیاز های مخاطب»، «ارتباط موثر بین روحانیت و اقشار مختلف به خصوص نوجوان و جوان» و «تبلیغ دین در قالب های هنری و غیر مستقیم» اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت اظهار داشت: این غرفه ها همزمان با شروع نمایشگاه بین الملل کتاب که از تاریخ 19 اردیبهشت آغاز شده و تا تاریخ 29  اردیبهشت ماه ادامه دارد، به ارائه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی با حضور 6 تن از اساتید مجرب و توانمند در عرصه تبلیغی پرداخته است.

رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان بیان کرد: فعایت غرفه های مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برای سه گروه سنی «خردسال»، «کودک و نوجوان» و «بزرگسالان» و در موضوعات؛ مهدویت، قرآن، عفاف و حجاب، مسائل اخلاقی و اجتماعی، معصوم شناسی و آشنایی با اهل بیت ارائه می شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.