رفتن به محتوای اصلی
در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کرمان تبیین شد؛

جایگاه والای شورای هماهنگی گروه های تبلیغی در استان ها

تاریخ انتشار:
جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران گروه ها و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.
جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کرمان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران گروه ها و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغ عمومی پس از استماع سخنان مدیران گروه ها، در ابتدای مطالب خود به تشریح عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ گروهی پرداخت و گفت: این شورا با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند نقش بسیار موثری در گسترش و توسعه تبلیغ گروهی، معرفی گروه ها، جلب حمایت ها و ظرفیت های استانی و شبکه سازی فعالیت گروه های تبلیغی ایفا نماید.

حجت الاسلام شریعتمداری افزود: از مهم ترین وظایف شورای هماهنگی گروه های تبلیغی «نیازسنجی فرهنگی-تبلیغی استان در برنامه ریزی برای حل مسائل از طریق ظرفیت ارزشمند گروه های تبلیغی»، «نظارت و ارزیابی گروه های تبلیغی»، «برنامه ریزی تقویت و گسترش گروه های تبلیغی در استان»، «تایید میزان فعالیت و عملکرد گروه ها به منظور اختصاص حمایت از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به آنها»، «برگزاری جلسات هم اندیشی مشترک بین گروهای تبلیغی و مسئولان استانی و برنامه ریزی جهت بهره گیری از حمایت ها، منابع، اعتبار و ظرفیت های استانی» می باشد که اکنون دفتر تبلیغات اسلامی در حال تقویت جایگاه این شورا است.

همکاری و تعامل بیشتر تبلیغ عمومی و تخصصی در اعزام تابستان

وی در بخش پایانی سخنان خود از اعزام تابستانه و حمایت از گروه های تبلیغی که دارای طرح و برنامه باشند و طرح خود را به طور دقیق و علمی ارائه دهند، خبر داد و افزود: نظر به اهمیت این اعزام، دفتر تبلیغات اسلامی زمینه استفاده از مشاورین متخصص را در عرصه تدوین طرح های عملیاتی برای گروه های تبلیغی فراهم کرده و همکاری خوبی میان دو اداره کل تبلیغ عمومی و تخصصی در این عرصه شکل گرفته است.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین احمد رحمانی رئیس شورای هماهنگی گروه های تبلیغی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، به تشریح مشکلات منطقه تبلیغی استان کرمان پرداخت.

وی بیان داشت: استان کرمان ظرفیت بالایی جهت امور تبلیغی دارد و می طلبد که برنامه ریزی های منظم و در خور شأن پایتخت مقاومت جهان اسلام صورت گیرد. با توجه به وسعت استان کرمان که پهناورترین استان کشور می باشد مناسب است مسئولین امر تبلیغ، نگاه ويژه ای به این استان داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه به دبیر جدید این شورا حجت الاسلام عباسی رودباری تبریک گفته شد و وی طرح های خود را برای دوره آتی تبیین کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.