رفتن به محتوای اصلی
به همت انجمن فرهنگی تبلیغی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی؛

«نشست هم افزایی مبلغان تخصصی فعال در عرصه انتخابات» برگزار شد

تاریخ انتشار:
انجمن فرهنگی تبلیغی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی اداره کل تبلیغ تخصصی به منظور هم افزایی مبلغان در جهت کنشگری انتخابات ریاست جمهوری، "نشست هم افزایی مبلغان تخصصی" را با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار کرد.
«نشست هم افزایی مبلغان تخصصی فعال در عرصه انتخابات» برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، انجمن فرهنگی تبلیغی اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی اداره کل تبلیغ تخصصی به منظور هم افزایی مبلغان در جهت کنشگری انتخابات ریاست جمهوری، "نشست هم افزایی مبلغان تخصصی" را با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار کرد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم در این نشست ضمن بیان تجربیات خود در همراهی با شهید جمهور آیت الله رئیسی در سمت ریاست مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، به بیان ملاک هایی همچون «ساده زیستی»،«پرکاری»، «فساد ستیزی» و ... در انتخاب رئیس جمهور جدید پرداخت. 

شایان ذکر است در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی درخشانی از مبلغان تخصصی در حوزه اندیشه سیاسی، خط روایی گفتمانی را در 5 مرحله «تبیین کارآمدی دولت سیزدهم»، «بیان ویژگی های شخصیتی هیئت دولت»، «گفتمان سازی راه طی شده به عنوان نقشه راه»، «ضدروایت ها و روایت های جریان رقیب» و «پرهیز از تخریب نامزدهای انتخابات» ترسیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.