رفتن به محتوای اصلی
ویژه مبلغان تخصصی و خانواده ایشان برگزار شد

جشنواره خانوادگی مسابقات تیر و کمان

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی جشنواره مسابقات تیر و کمان ویژه مبلغان تخصصی و خانواده ایشان برگزار شد.
جشنواره خانوادگی مسابقات تیر و کمان

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر  و به‌منظور حفظ نشاط فرهنگی و ورزشی مبلغان تخصصی و خانواده ایشان، جشنواره مسابقات تیر و کمان را با همکاری هیئت تیراندازی باکمان استان قم در تاریخ 30خرداد 1403 در محل ورزشگاه تختی برگزار کرد.

گفتنی است در این جشنواره که همراه با آموزش‌های اولیه تیراندازی با کمان و هدف‌گیری، توسط مربی آقا و خانم صورت پذیرفت، تعداد 400 نفر از مبلغان تخصصی و خانواده ایشان شرکت کردند.

لازم به ذکر است مبلغان و خانواده پس از آموزش، اقدام به تیراندازی کرده و معدل امتیاز هر خانواده به‌عنوان امتیاز نهایی ایشان در نظر گرفته شد و در پایان جوایز ارزنده‌ای به پنج خانواده برتر با امتیاز بالاتر اهدا گردید، در ادامه افراد مستعد به هیئت تیراندازی با کمان قم معرفی شده که در صورت تمایل می توانند از آموزش های تخصصی تیراندازی با کمان بهره مند شوند و در مسابقات رسمی شرکت نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.