رفتن به محتوای اصلی
رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد؛

برگزاری اردوی آموزشی زیارتی فعالان نقدفرقه بهائیت

تاریخ انتشار:
به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نخستین اردوی آموزشی زیارتی فعالان نقد بهائیت برای اساتید و مربیان و نیروهای فعال خواهر و برادر عرصه نقد فرقه ضاله بهائیت در کشور برگزار گردید
برگزاری اردوی آموزشی زیارتی فعالان نقدفرقه بهائیت

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نخستین اردوی آموزشی زیارتی فعالان نقد بهائیت برای اساتید و مربیان و نیروهای فعال خواهر و برادر عرصه نقد فرقه ضاله بهائیت در دوم و سوم تیر ماه 1403 در شهر مقدس قم خبر داد.

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: در این اردو که با حضور ۴۰ نفر از دانش آموختگان این حوزه همراه بود به موضوعاتی چون؛ «بررسی الگوهای مواجهه»، «بروز رسانی شیوه های مواجهه فرقه»، «بررسی الگوهای تبلیغی (اعم از جبهه موافق و معاند)»، «بررسی و شناخت وضعیت موجود فرقه و فعالیت های آن»، «بررسی جریانات درگیر با بهائیت در گروه های غیر همراه» و «بررسی ظرفیت ها» اشاره شد.

وی افزود: مرکز آموزشهای کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی که یکی از وظایف و رسالت های اصلی خود را مقابله با جریان های انحرافی می داند پس از جلسات متعدد با ارگان های فرهنگی و امنیتی، دو استان فارس و اصفهان را به عنوان اولویت اصلی در خصوص مقابله با جریان ضاله بهاییت شناسایی کرد. در ادامه با همکاری اساتید اقدام به گزینش افراد مستعد و دغدغه مند و سپس برنامه ریزی آموزشی برای ایشان گردید. 

رییس اداره استان ها گفت: طبق آسیب شناسی هایی که بر دوره های تربیت مربی انجام گرفته است بزرگترین معظل مربیان دانش آموخته رها شدگی و عدم استفاده از آنان است در همین راستا از ظرفیت اردویی مرکز آموزش های کاربردی بهره برده و اردوی های دو الی سه روزه ای را در استان قم برنامه ریزی می شود تا در ضمن دانش افزایی ، شبکه سازی و ساماندهی نیز انجام شود.

علی زاده موسوی اظهار داشت: دانش پژوهان شرکت کننده در این اردو علاوه بر تشرف به حرم حضرت فاطمه معصومه با علمای بزرگوار قم دیدار و همچنین از مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.