رفتن به محتوای اصلی

بازدید معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم از کلینیک آمین

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری به همراه مديركل امور اجتماعي و فرهنگی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از کلینیک آمین بازدید کردند.
بازدید معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم از کلینیک آمین

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری به همراه آقایان حسین غریب مديركل امور اجتماعي و فرهنگی استانداری و امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حضور در کلینیک آمین از مجموع فعالیت های این کلینیک بازدید کردند.

گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجج الاسلام حامد براتی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و حجت اله صفری مدیر کلینیک آمین حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام روستاآزاد گزارشی از روند تاسیس کلینیک و دغدغه‌های موجود در جامعه برای بحث عفت‌ورزی بانوان بویژه در شهر مقدس قم بیان نموده و سپس حجت‌الاسلام صفری گزارش مبسوطی از ساختار کلینیک، روند پذیرش مراجعین، پروتکل‌های موجود کلینیک آمین، برنامه‌های در دست اجرا، تعداد پرونده‌ها و وضعیت ورودی‌های جدید و برنامه‌های دانش آموزی ارائه نمود.

در ادامه حجت‌الاسلام حسینی مقدم ضمن ابراز خرسندی از حضور در کلینیک آمین و اطلاع از روند ارائه خدمات مشاوره‌ای در این کلینیک، از تلاش‌های مجموعه دفتر تبلیغات و مدیریت و کادر کلینیک تقدیر و تشکر نموده و این فعالیت‌ها را عاملی موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر قم برشمرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم ضمن اشاره به گسترش نابهنجاری‌های پوشش حتی در روستاها، توصیه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای رفع خلأهای علمی و اجرایی کار نموده و به ضرورت همکاری مجموعه‌های مختلف شهر قم و بویژه آموزش و پرورش برای ارتقای کیفی کار کلینیک اشاره کرد. پیشنهاد نهایی ایشان جدی گرفتن تأسیس شعب دیگر کلینیک در سایر استان‌ها برای گسترش کار علمی این مرکز بود.

در پایان نیز آقایان غریب و عموزاده به طرح دیدگاههای خود مبنی بر استفاده از ظرفیت روان‌شناسی اسلامی و تمرکز بر موضوعات جدید و چالشی که نوجوانان با آن مواجه هستند پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.