رفتن به محتوای اصلی
با هدف تربیت مبلغین کارآمد در عرصه عفاف و حجاب؛

دوره کارورزی زیست عفیفانه در کلینیک آمین برگزار شد

تاریخ انتشار:
دوره کارورزی زیست عفیفانه با هدف تربیت مبلغین کارآمد در عرصه عفاف و حجاب و استفاده از تجربیات بدست آمده در کلینیک تخصصی آمین، در محل کلینیک برگزار می‌گردد.
دوره کارورزی زیست عفیفانه در کلینیک آمین

به گزارش خبرنگار بلاغ، دوره کارورزی زیست عفیفانه با هدف تربیت مبلغین کارآمد در عرصه عفاف و حجاب و استفاده از تجربیات بدست آمده در کلینیک تخصصی آمین، در محل کلینیک برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است این دوره آموزشی با حضور تعداد 25 کارورز از مدرسه مبارکه معصومیه و دیگر حوزه های علمیه شهر مقدس قم در 5 روز و به مدت 20 ساعت در حال برگزاری است.

گفتنی است افراد شرکت کننده در این رویداد علمی، طلاب خواهر مشغول به تحصیل مقطع سطح 3 رشته‌های مشاوره خانواده، تربیت دینی کودک و نوجوان و تفسیر و کلام هستند و قبلا در دوره نظری زیست عفیفانه دفتر تبلیغات اسلامی شرکت نموده و در آزمون پایانی پذیرفته شده‌اند.

از سرفصل‌های طراحی شده دوره کارورزی می توان به «کاربست مهارت حل مسئله برای افراد بدپوششی و هنجارشکن»، «زیست عفیفانه کاربردی با تاکید بر دنیای پدیداری افراد بدپوشش»، «آموزش عملیاتی مهارت همدلی و مهارت ارتباط موثر در مواجهه با افراد بدپوشش»، «آسیب‌شناسی اختلالات رایج در بین زنان هنجارشکن» و «ورکشاپ عملیاتی مواجهه با افراد قانون گریز در فضای بالینی» اشاره نمود.

لازم به ذکر است در این دوره از اساتید گرامی آقایان حمید رفیعی‌هنر، مهدی عباسی، حجت اله صفری و خانم‌ها رباط جزی و غلامی و همتایاران کلینیک آمین برای ارایه مباحث بهره برده شده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.