رفتن به محتوای اصلی
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ضرورت فعالیت های کارشناسی شده و عالمانه در مقابله با آسیب های اجتماعی

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: کلینیک آمین با اتکا به اقدامات کارشناسی شده، عالمانه و همراه با دقت و صبر که از مهمترین عوامل موفقیت در مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد به ارائه خدمات و فعالیت های مورد نیاز جامعه می پردازد.
ضرورت فعالیت های کارشناسی شده و عالمانه در مقابله با آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه حجت‌الاسلام حجت اله صفری مدیرعامل کلینیک آمین صبح امروز سه شنبه 16 مرداد 1403 با آیت الله سید محمدسعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها در سالن جلسات حرم مطهر دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های کلینیک آمین اظهار داشت: این کلینیک از سال 1400 با هدف ارائه مشاوره به مراجعینی که از سوی دادگستری قم معرفی می شوند تاسیس گردید تا با فعالیت خود در مسیر تغییر رفتار مخاطب از ایجاد پرونده قضایی برای وی جلوگیری نماید.

وی در ادامه افزود: در طول سه سال از فعالیت های کلینیک آمین نزدیک به 800 نفر از خدمات مشاوره ای متخصصان توانمند این کلینیک بهره مند شده و به طور نسبی و طیف بندی، مراجعان متاثر از برنامه های کلینیک بوده اند. 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کلینیک آمین با اتکا به اقدامات کارشناسی شده، عالمانه و همراه با دقت و صبر که از مهمترین عوامل موفقیت در مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد به ارائه خدمات و فعالیت های مورد نیاز جامعه می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد به فعالیت های قرارگاه 19دی در شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: عمده فعالیت هایی که ذیل قرارگاه 19دی در شهر مقدس قم در مقابله با آسیب های اجتماعی صورت می پذیرد توسط مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در قالب گروه های تبلیغی و مبلغان متخصص شکل می گیرد.

گفتنی است در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام صفری گزارش مبسوطی از ساختار کلینیک، روند پذیرش مراجعین، پروتکل‌های موجود کلینیک آمین، برنامه‌های در دست اجرا، تعداد پرونده‌ها و وضعیت ورودی‌های جدید و برنامه‌های دانش آموزی ارائه نمود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.