رفتن به محتوای اصلی

بازدید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از کیلینیک آمین

تاریخ انتشار:
آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و امام جمعه شهر مقدس قم با حضور در کلینیک آمین از مجموع فعالیت های این کلینیک بازدید کرد.
بازدید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از کیلینیک آمین

به گزارش خبرنگار بلاغ، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و امام جمعه شهر مقدس قم, عصر روز سه شنبه 17 مرداد 1403 با حضور در کلینیک آمین از مجموع فعالیت های این کلینیک بازدید کرد.

گفتنی است در این بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام حامد براتی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و ناظر اجرایی کلینیک و حجت اله صفری مدیر کلینیک آمین به همراه کادر اجرایی حضور داشتند.

امام‌جمعه قم ضمن تشکر ویژه از زحمات مسئولین کلینیک تخصصی آمین، فعالیت های این مجموعه را مصداقی از آیه 32 سوره مائده «مَن احیاها فَکانما احَیا النّاس جَمیعاً» برشمرد و اظهار داشت: هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده و همین فعالیت هایی که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی صورت می گیرد در طول زمان می تواند نقش بسزایی در هدایت یک فرد و نسل های او تا روز قیامت داشته باشد.

وی در ادامه موضوع امر به معروف و نهی از منکر را یک فریضه الهی عنوان کرد و تخصص در این موضوع را امری مهم دانست و گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر با تخصص و توانمندی مورد نیاز صورت نگیرد علاوه بر اینکه سازنده نبوده می تواند سوزنده نیز باشد. باید توجه کرد نحوه انتقال مطلب یا مکتب به مخاطبین، متخصصانه صورت پذیرد.

آیت‌الله سعیدی بیان کرد: آشنایی یکدیگر موسسات و مراکزی که در کاهش آسیب های اجتماعی در شهر مقدس قم مشغول به فعالیت هستند مانند ستاد امر به معروف و نهی از منکر، قرارگاه 19دی، موسسسه رهروان، کلینیک آمین و ... می تواند موجب گردد تا تداخل در فعالیت ها صورت نگرفته و مجموع زحمات دوستان و دغدغه مندان خنثی نگردد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت داشتن امید در کارهای جهادی و تحمل سختی های موجود در این مسیر اشاره کرد و گفت: قرآن کریم در آیه 11 سوره هود، به حضرت نوح علیه السلام در زمانی که برای ساخت کشتی مورد سخره دیگران قرار می گرفت خطاب  کرد: «وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا» همچنین در روز عاشورا بعد از شهادت مظلومانه علی اصغر، حضرت امام حسین علیه السلام فرمودند: «هَوَّنَ عَلَىَّ ما نَزَلَ بي أَنَّهُ بِعَيْنِ اللّهِ: آنچه بر من وارد آمد برایم آسان است، چون در محضر خدا است.»

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.