رفتن به محتوای اصلی
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

خون پاک شهید سیدحسن نصرالله باعث روشنگری آحاد افراد جهان خواهد شد

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: حاصل پیکارهایی که هم اکنون در منطقه بین نیروهای مقاومت و استکبار جهانی رخ می دهد، تمییز بین افراد پاک و خبیث خواهد بود. قطعا خون پاک شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان حزب الله باعث روشنگری آحاد افراد جهان خواهد شد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در  جلسه شورای مدیران این معاونت در ابتدای مطالب خود شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان حزب الله و همچنین سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را تسلیت گفت و اظهار داشت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی تنها نبوده و عزم استکبار جهانی برآن است تا روحیه مقاومت و ایستادگی حزب الله را از بین ببرد.

وی در ادامه مطالب خود، تقابل بین نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی را تقابل تمام اسلام در مقابل تمام کفر برشمرد و افزود: رژیم صهیونیستی با اینکه جزو جغرافیای غرب نیست اما می بینیم که استکبار جهانی و دول غربی پشتیبان تمامیت ارضی او هستند بدان دلیل است که جنگ موجود جنگ بین تمدن و هویت استکبار و مقاومت می باشد. در تاریخ نیز هنگام عزیمت امیرالمومنین علی علیه اسلام به میدان نبرد در جنگ احزاب، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «بَرَزَ الْإِسْلَامُ كُلُّهُ إِلَى الْكُفْرِ كُلِّه؛ تمام اسلام در برابر تمام کفر قرار گرفته است.»

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بیان کرد: شعارهایی مانند «حقوق بشر»، «دفاع از مردم»، «دفاع از بشر»، «احترام به فضای دانشگاه، دانشجو و اساید آن» و ... که غرب مدعی بود که در ایران رعایت نمی شود، هم اکنون همین شعارها توسط آمریکا و متحدانش زیر پا گذاشته می شود تا بتوانند رژیم سفاک صهیونیستی را از باتلاقی که در آن افتاده و قطعا هم از بین خواهد رفت را نجات دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بخش پایانی سخنان خود  اظهار داشت: حاصل پیکارهایی که هم اکنون در منطقه بین نیروهای مقاومت و استکبار جهانی رخ می دهد، تمییز بین افراد پاک و خبیث خواهد بود. قطعا خون پاک شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان حزب الله باعث روشنگری آحاد افراد جهان خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.