رفتن به محتوای اصلی
به همت مرکز آموزش‌های کاربردی صورت گرفت؛

برگزاری اردوی آموزشی اساتید و مربیان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در قم

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری اردوی آموزشی اساتید و مربیان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در قم خبر داد.
برگزاری اردوی آموزشی اساتید و مربیان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در قم

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری اردوی آموزشی زیارتی اساتید و مربیان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خبر داد. 

علی زاده موسوی اظهار داشت؛ نیرو های مسلح جمهوری اسلامی همواره گوش به فرمان فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی ایفا کرده است. در این میان دشمنان نیز همواره در صدد شبهه افکنی در مبانی اعتقادی اسلام ناب در جامعه اسلامی  بوده و هستند و از هیچ تلاشی برای مقابله با عظمت و شوکت این مکتب حقه فروگذار ننموده اند. از همین رو بر نهاد های حوزوی مانند دفتر تبلیغات اسلامی لازم است تا به رصد فرقه ها و جریانات ضاله و همچنین آشنایی با شیوه های نوین آموزشی اهتمام ورزیده و در دفع و رفع شبهات آنان کوشا باشد. 

وی افزود: مرکز آموزش‌های کاربردی ضمن هماهنگی و تعاملات انجام شده با مسئولین آموزشی و تربیتی فرماندهی نیروی انتظامی و رصد نیاز های آموزشی و به جهت گسترش و ژرفا بخشی به شناخت و خطایابی از فرقه های کج پیما و انحرافی و توانمندی در مقابله علمی و میدانی با فرقه ها و جریان های انحرافی نسبت به آگاهی بخشی کارشناسان و اساتید آن نیرو اقدام نموده است. 

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد: تاکنون دو دوره در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج (علیه السلام) شهر مقدس قم برگزار گردیده است، برنامه سومین دوره آموزش نقد فرق و جریانات انحرافی که با حضور 350 نفر از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی سراسر کشور فراجا برگزار گردید.

علی زاده موسوی گفت: از مباحث مطرح شده در این اردو می توان به «نقد جریان های تکفیری»، «نقد مسیحیت تبشیری»، «نقد جریان ضاله بهاییت»، «مدعیان دروغین مهدویت با تاکید بر مدعی یمانی»، «نقد زرتشتیگرایی و قومیت گرایی»، «آشنایی با شیوه های نوین تدریس» و «روش ارتباط گیری با جوانان» اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.