رفتن به محتوای اصلی
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

خانواده مهمترین مؤلفه جامعه اسلامی

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دومین جلسه از سلسله کارگاه‌های «مهارت‌های سبک زندگی» اظهار داشت: خانواده مهمترین مولفه جامعه اسلامی بوده و برپایی، انسجام و استحکام بخشی به آن طبق آیات و روایات وظیفه آحاد افراد جامعه می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دومین جلسه از سلسله کارگاه‌های «مهارت‌های زندگی» در ابتدای مطالب خود شهادت سیدحسن نصرالله و فرماندهان حزب الله و همچنین سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را تسلیت گفت و اظهار داشت: همه ما به تأسی از رهبر معظم انقلاب به طور جد عزادار فقدان این عزیزان هستیم، امیدواریم خدواند متعال این شهدای بزرگ را با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور نماید.

وی در ادامه به عظمت پاسخ موشکی و مقتدرانه ایران نسبت به جنایات ددمنشانه رژیم صهینویستی اشاره کرد و گفت: قلوب همه آزادگان بابت پاسخ کوبنده موشکی جمهوری اسلامی که به دست فرزندان غیور این سرزمین رقم خورد خوشحال و شادمان است، این پاسخ نه فقط به رژیم سفاک صهیونیستی بلکه پاسخی دندان شکن به کل جبهه استکبار جهانی بود. امیدورایم هرچه زودتر به برکت ادعیه مظلومین عالم، مظلومین غزه و لبنان، شر این غده سرطانی از سر ملت های مظلوم جهان کم شده و شاهد ذلت و خذلان رژیم صهینویستی در آینده نزدیک باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در بخش دیگر از سخنان خود بیان کرد: سلسله کارگاه‌های «مهارت‌های سبک زندگی» که هم اکنون در حالی برگزاری است و در آینده در استان های دیگر همچون؛ البرز، تهران، خراسان، اصفهان و بوشهر نیز برگزار خواهد شد بر اساس توافقی است که بین دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان امور اجتماعی وزارت کشورصورت پذیرفته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، موضوع «خانواده» را مهمترین مولفه جامعه اسلامی برشمرد و اظهار داشت: پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم در روایت «ما بُنِيَ في الإسلامِ بِناءٌ أحَبَّ إلى اللّه ِ عزّوجلّ ، وأعَزَّ مِنَ التَّزويجِ» ازدواج و برپایی خانواده را در نزد خداوند امری محبوب و ارجمند دانسته است. طبق آموزه های قرآنی «وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَيْنِهِمَا فَابْعَثُوا حَكَمًا مِنْ أَهْلِهِ وَحَكَمًا مِنْ أَهْلِهَا» بحث استحکام بخشی به بنیان خانواده یک وظیفه عمومی می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.