رفتن به محتوای اصلی

آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت مبلغان تخصصی در شهرستان آبدانان برگزار شد

تاریخ انتشار:
آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت مبلغان تخصصی در شهرستان آبدانان با حضور مربیان برادر و خواهر این طرح در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت مبلغان تخصصی در شهرستان آبدانان برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، آئین اختتامیه طرح اوقات فراغت مبلغان تخصصی و تجلیل از مبلغان برتر در شهرستان آبدانان استان ایلام با حضور مربیان برادر و خواهر این طرح در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

شایان ذکر است طرح اوقات فرغت با مشارکت و همکاری مربیان، مبلغان تخصصی و مبلغات به عنوان طرح غنی سازی اوقات فراقت به منظور جذب جوانان و نوجوانان و تحولی جدید با برگزاری برنامه های متنوع انجام شد.مربیان این طرح به مدت ۳ماه به صورت حضوری و مجازی به امر مقدس تبلغ مشغول بودند.

گفتنی است قبل از برگزاری این طرح، دوره های تربیت مربی کودک و نوجوان با حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار و سپس به صورت عملیاتی در قالب طرح اوقات فراغت در سنین مختلف صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است این طرح با حضور ۴۲ مبلغ در ایام تابستان با موضوعات مختلف از جمله قرآنی، اعتقادی، اخلاقی، تفریحی، ورزشی، سرگرمی، نقاشی و خطاطی برگزار و در  طی مراسم اختتامیه طرح از زحمات مبلغان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.