رفتن به محتوای اصلی
به همت مرکز آموزش‌های کاربردی؛

اردوی آموزشی-زیارتی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در قم برگزار شد

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری اردوی آموزشی-زیارتی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در قم خبر داد.
اردوی آموزشی-زیارتی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری اردوی آموزشی-زیارتی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در قم خبر داد.

علی زاده موسوی اظهار داشت: پیرو تفاهم نامه مابین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دفتر تبلیغات اسلامی اردوی سه روزه، ویژه روحانیون آن سازمان با هدف ارتقاء سطح علمی برگزار گردید.

وی خاطر نشان کرد ؛ امروزه که حضور فراگیر رسانه ها موجب شده است افراد خود را در مقابل حجم وسیعی از اطلاعات ببیند و امکان کسب تجربه های متنوعی برای آن ها فراهم شود ما بر خود لازم دیدیم تا پیرو سیاست مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی، موضوع سواد رسانه که پاسخی ضروری و واقع نگر نسبت به محیط جدید رسانه ای ایجاد می کند را برای این دوره در نظر بگیریم. 

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی افزود: اگر واسطین فرهنگی و روحانیون به سواد رسانه تجهیز نشوند در میان انبوهی از اطلاعات آموزشی، فرهنگی اجتماعی، سیاسی و مذهبی سردر گم می مانند. با آموزش هایی که این مرکز در نظر گرفته است می توان زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از رسانه های نوظهور را ایجاد کرد. 

علی زاده موسوی اظهار داشت: این دوره متشکل از دو مرحله مقدماتی و تکیملی برنامه ریزی شده که مرحله اول آن در بستر مجازی و به صورت آفلاین در 60 ساعت آموزشی و سپس بصورت اردوی حضوری در مرکز آموزش های کاربردی برگزار گردید. در ادامه نیز دوره ای تکمیلی بصورت مجازی و آفلاین طی 95 ساعت در اختیار دانش پژوهان قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.