رفتن به محتوای اصلی
به همت گروه تولید محتوا صورت گرفت؛

شماره 11 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد+دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شماره 11 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی انتشار یافت.
شماره 11 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 11 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی بیان کرد: بخش عمده مقالات این پژوهشنامه در خصوص اخلاق تبلیغ دین می باشد. تبلیغ دین، به‌عنوان یک کنشگری از سوی مبلّغان دین، مشمول هنجارهای اخلاقی واقع شده و خود به‌نوعی در دایره اصول و قواعد اخلاقی قرار گرفته است. این کنشگری به طور حتم، از شاخصه‌ها و ویژگی‌های خاصی برخوردار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این پژوهشنامه به صورت الکترونیک و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و تبلیغی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان دینی منتشر شده است و به موضوعاتی چون «اخلاق تبلیغ دین در جامعه چندصدایی»، «اصول اخلاقی تبلیغ دین از منظر استاد مطهری»، «بایسته‌های اخلاقی هنر سخنوری با تأکید بر حوزه مخاطب»، «تبلیغ دین برای جنس مخالف؛ چالش‌ها و راهکارها» «جستاری در روش تبلیغی امام صادق علیه‌السلام با تأکید بر آیه 125 سوره نحل»، «راهکارهای دستیابی به کارکردهای قرآن با تأکید بر اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری» و «مرجئه؛ پیدایش و پیامد آموزه‌های آن در روزگار ما» پرداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان تصریح کرد: فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.