رفتن به محتوای اصلی

گروه توسعه تبلیغ

تاریخ انتشار:

ماموریت:

« مطالعه و برنامه ریزی جهت طراحی، استقرار و بهسازی نظام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی »

شرح وظايف:

رصد دائمی موضوعات فرهنگی و تبلیغی و تحلیل محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری  که ناظر به امور تبلیغی است و اتخاذ تدابیر لازم برای پرداختن اصولی و به موقع به آن.
تهيه و تدوين برنامه‌هاي جامع و عملياتي معاونت در چارچوب اهداف، اصول و خط‌مشي‌هاي دفتر.
تهيه و تدوين و پيشنهاد آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي فعالیتهای فرهنگی و تبليغي.
بررسی و شناسایی نیازها، فرصتها، ظرفیت ها و اولویتهای فرهنگی و تبلیغی
آسیب شناسی فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی
انجام مطالعات و گردآوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز جهت تدوین و پایش مستمر نقشه اعتقادی- تبلیغی کشور.
مطالعه و پژوهش پيرامون مسائل و حوزه هاي نوين  فرهنگی و تبليغي جامعه و نظام اسلامي به منظور بهره‌گيري در برنامه‌ريزي تبليغي.
ارزيابي کیفی برنامه ها و فعاليت‌هاي فرهنگی و تبليغي بمنظور بهبود برنامه ها و فعاليتها.
بازخوردگيري از آثار و پیامدهای فعاليت‌هاي تبليغي.
مطالعه و بررسی ابزارها و شيوه‌هاي نوين تبليغي و برنامه‌ريزي جهت بكارگيري صحيح آنها.
مطالعه و پژوهش در زمينه فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي ساير مكاتب و فرهنگها به منظور برخورد منطقي و نيز الگوگيري از آنها.
مطالعه و شناسايي نيازهاي آموزشي، مهارتي و اطلاعاتي مبلغان ديني
شناسایی شبهات ديني و انحرافات اجتماعي در مناطق مختلف کشور جهت برنامه ریزی فرهنگی و تبلیغی.
تدوین برنامه های مناسب جهت مقابله با فعالیتهای فرق ، ادیان و عرفان های نوظهور
تهیه شناسنامه اعتقادی استانهای مختلف کشور

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.