رفتن به محتوای اصلی

اداره تبلیغ مجازی

تاریخ انتشار:

مأموریت:

« تبلیغ در فضای مجازی»

شرح وظایف:

شناسایی، ساماندهی و حمایت از فعالان دینی در فضای مجازی؛
تولید و ارسال نشریات الکترونیک؛
ارسال محتوا و مطالب تبلیغی به اقشار مختلف جامعه از طریق ایمیل و پیامک؛
ایجاد و راه­اندازی پورتال، سایت، مسنجر، چت روم، شبکه اجتماعی، وبلاگ­های دینی؛
تهيه، تدوين و بررسي مقررات، آئين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مربوطه و ارائه پيشنهادهاي اصلاحي و تكميلي به مدیر کل اطلاع‌رساني و تبليغ نوين؛
تهيه و تنظيم گزارش‌هاي عملكرد اداره تبليغ مجازي و ارسال به مدیر کل اطلاع‌رساني و تبليغ نوين؛
تهيه و تنظيم بودجه سالانه اداره تبليغ مجازي و ارسال به مدیر کل اطلاع‌رساني و تبليغ نوين؛
انجام سایر وظايف محوله از سوی مدیر کل اطلاع‌رساني و تبليغ نوين.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.