اداره امور مالی
ماموریت:
«پرداخت، ثبت، كنترل، نگهداری حساب و نظارت بر تحويل و تحول اموال».
شرح وظايف:
تهيه و تنظيم درخواست وجه تنخواهگردان حسابداری از اداره کل امور مالی با هماهنگی اداره برنامهریزی و بودجه.
پرداخت هزینه براساس تخصیص های صادره، پيشپرداخت و عليالحساب فعالیتهای معاونت و تسويه حساب آنها بر اساس ضوابط؛
پرداخت هزينه حقوق و مزايا؛
جمعآوري، ثبت، طبقهبندي و تلخيص رويدادهاي مالي معاونت؛
حفظ، نگهداري و بايگاني اسناد و مدارك مالي؛
اخذ صورتحسابهاي بانكي و تطبيق با دفاتر و اسناد مالي و رفع مغايرتهای احتمالی؛
تهيه گزارشهای عملكرد مالي و مانده اعتبارات واحدهاي معاونت؛
ارائه اسناد و مدارك مورد نياز به مراجع ذيصلاح براي نظارت بر فعاليتهاي مالي معاونت؛
ثبت مشخصات كامل اموال و تحویل گیرندگان آن و الصاق برچسب اموال بر اساس ضوابط؛
اقدام براي بيمه اموال و دارائيهاي معاونت؛
اموالگرداني سالانه بر اساس ضوابط؛
تعيين كسري و خسارتهاي وارده به اموال معاونت و ارائه گزارش به مقام ذيصلاح براي اخذ غرامت.
پیشنهاد و بررسي قوانين و مقررات، آئيننامهها و دستورالعملهاي مالی به مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی.
تهيه و تنظيم گزارشهاي عملكرد اداره امور مالی و ارسال به مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی.
تهيه و تنظيم بودجه سالانهاداره امور مالي و ارسال به مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی.انجام سایر وظايف محوله از سوی مدیریت منابع انسانی وپشتیبانی.
افزودن دیدگاه جدید