بررسی تأثیر پخش برنامه های دینی از تلویزیون بر میزان دینداری مخاطبان (با تأکید بر مناسک دینی)
بررسی تأثیر پخش برنامه های دینی از تلویزیون بر میزان دینداری مخاطبان (با تأکید بر مناسک دینی)
نویسنده: هادی خانیکی - الهه فرزعلیان
نام نشریه: مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، دوره 3، شماره 3، پاییز 1393، ص 383
بررسی تأثیر پخش برنامه های دینی از تلویزیون بر میزان دینداری مخاطبان (با تأکید بر مناسک دینی)
نام نشریه: مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، دوره 3، شماره 3، پاییز 1393، ص 383
بررسی تأثیر پخش برنامه های دینی از تلویزیون بر میزان دینداری مخاطبان (با تأکید بر مناسک دینی)
پیوست | حجم |
---|---|
بررسی تأثیر پخش برنامه های دینی از تلویزیون بر میزان دینداری مخاطبان (با تأکید بر مناسک دینی) | 510.15 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید