قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
نویسنده: محسن صمدانیان - زهرا فخاری
نام نشریه: كوثر، شماره 34، بهار 1389، ص 70
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
نام نشریه: كوثر، شماره 34، بهار 1389، ص 70
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
پیوست | حجم |
---|---|
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن | 496.46 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید