رفتن به محتوای اصلی

قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن

تاریخ انتشار:
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
نویسنده: محسن صمدانیان - زهرا فخاری
نام نشریه: كوثر، شماره 34، بهار 1389، ص 70
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.