رفتن به محتوای اصلی

پیام تسلیت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی و همراهانشان

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب کشور عزیز ایران و همراهانشان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی و همراهانشان

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب کشور عزیز ایران و همراهانشان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله و إنّا إلیه راجعون
ملت بزرگ ایران در مسیر انقلاب بزرگ خود، ابتلائات و امتحان‌های بزرگی را پشت سرگذاشته و هماره از همه آنها به فضل الهی سربلند بیرون آمده است.

این‌بار نیز که به شدت متاثر از این غم بزرگ ملی و در سوگ رئیس‌جمهوری محبوب، پرتلاش، جهادی و مردمی و همراهان عزیزش نشسته‌ایم همچنان با دلی روشن پشت سر رهبر حکیم و فرزانه ایستاده‌ایم و امیدوار به فضل و رحمت پروردگار هستیم.

آیةالله رییسی ترجمان عملی شیفتگی خدمت به خلق خدا بود و سلوک و مردم‌داری او ظرفیت‌های نو و جدیدی در تعامل با ملت پدید آورد.

با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی، دعا می‌کنیم این شهدای گرانقدر مورد رحمت و مغفرت الهی و مهمان خوان کرم مولای مهربان و رئوف حضرت علی ابن موسی علیهماالسلام باشند.

سعید روستاآزاد
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.