رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل تبلیغ عمومی بیان کرد:

ضرورت شناخت عرصه میدان قبل از فعالیت های تبلیغی

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: از مهمترین نکات قبل از به ایجاد فعالیت های تبلیغی، شناخت عرصه میدانی است. این امر می تواند نقش بسزایی در جهت موفقیت در امر تبلیغ و چگونگی جمع آوری محتوای مناسب ایفا نماید.
سید حامد شریعتمداری

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست توجیهی مبلغان جدیدالورود ضمن خیر مقدم به مبلغانی که امسال اولین سال فعایت های تبلیغی آنان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی می باشد اظهار داشت: خداوند متعال در آیات متعددی مانند «إِنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذينَ آمَنوا»، و «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه» و ...، از وعده خود در نصرت و یاری مومنان خبر داده است. کسانی که در راه دین مجاهدت و تلاش می کنند قطعا با یاری خداوند و پیروزی در میدان مواجه خواهند شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص وعده های الهی در جلسه دیداری که با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی داشتند فرمودند: «خدای متعال از مؤمنین دفاع می‌کند؛ البته مؤمنی که در میدان قرار بگیرد؛ والّا مؤمنی که در پستوخانه‌اش دراز کشیده، از چه دفاع کند؟ مؤمنی که وارد میدان شود، مؤمنی که هستی خود، موجودی خود، اراده‌ی خود، دست توانای خود، ذهن فعال خود را در راه خدا به میدان می‌آورد - چه در میدان علم، چه در میدان اقتصاد، چه در میدان سیاست، چه آن روزی که لازم باشد، در میدان جهاد - خدا از این مؤمن و از این مؤمنین دفاع می‌کند، و خدای متعال از ملت ایران، تا امروز دفاع کرده است.»

مدیرکل تبلیغ عمومی گفت: پیامبر اکرم(ص) در روز مباهله تمام هستی خود را برای دفاع از دین و بیان حقیقت و روشنگری به میدان آورد این امر در زمانی رخ داد که فضای تبلیغاتی آن زمان یک فضای بسیار غبارآلودی بود.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: در گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی محتوای تبلیغی با عنوان بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی محرم و صفر در قالب با عناوین ره توشه محرم، تبلیغ و خانواده، تبلیغ و تقریب و ره توشه پیوستی منتشر کرده است، مبلغان می توانند برای دریافت آن و دیگر محتوای کاربردی و مورد نیاز امر تبلیغ خود به تارنمای بلاغ به نشانی www.balagh.ir مراجعه نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.