رفتن به محتوای اصلی
مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم‌(ع) بیان کرد:

با سلاح جهاد تبیین به مصاف جنگ شناختی دشمن برویم

تاریخ انتشار:
مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم‌(ع) بیان کرد: در جنگ شناختی که هم اکنون ایران به مصاف دشمن و استکبار جهانی رفته است، جهاد تبیین می تواند به عنوان مهمترین سلاح قدرتمند برای ایران برشمرده شود.
در جنگ شناختی که هم اکنون ایران به مصاف دشمن و استکبار جهانی رفته است است، جهاد تبیین می تواند به عنوان مهمترین سلاح قدرتمند برای ایران برشمرده شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رنجبر مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام اظهار داشت: روایت با نقل مطلب بسیار متفاوت است، راوی باید به طور دقیق مخاطب، فضا و محیط اطرافش را بشناسد، حرکات متقابل دشمن را رصد کند، میزان آمادگی او را در تدبیر نقشه های خود به حساب آورد و  در نهایت با دید باز و نگاه عمیقانه و دقیق برای مخاطب خود روایت نماید.

وی افزود: شهید رئیسی و همراهانش در امتداد جهاد فی سیبل الله هستند، آنچه که آرزوی تمام انبیا بوده تشکیل دولت اسلامی می باشد وظیفه ما نیز در عصر حاضر این است راه شهدای خدمت را برای آحاد مردم به درستی روایت نمائیم. در جنگ شناختی که هم اکنون ایران به مصاف دشمن و استکبار جهانی رفته است ، جهاد تبیین می تواند به عنوان مهمترین سلاح قدرتمند برای ایران برشمرده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر گفت: یزید از خود مردم کوفه و شام به کمک القای شبهه و ناامیدی در جامعه سپاهی ایجاد کرد تا در مقابل امام حسین علیه السلام بایستند، دشمنان ایران نیز با همین روش در صدد آن هستند که از ملت ایران برای مقابله با این کشور قدرتمند استفاده نمایند، و این یک زنگ خطری است که موضوع جهاد تبیین را بیش از پیش برای مبلغان یک امری ضروری برمی شمرد.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم‌(ع) اظهار داشت: دولت شهید رئیسی زمانی روی کار آمد که کشور دچار یک بحران بزرگی به نام کرونا بود و روزانه تعداد 700 نفر از هموطنان ما به وسیله این ویروس منحوس جان می دادند، در سوی دیگر به دلیل بعضی کمکاری ها در عرصه سیاست های خارجی و تحریم های ظالمانه فروش نفت ایران روزانه 200 بشکه بود. اما با تلاش بی وقفه شهید آیت الله رئیسی بیش از 100 میلیون دز واکسن به کشور وارد شد و با اتخاذ سیاست های صحیح در مسائل داخلی و خارجی، فروش نفت به روزی 2 ملیون بکشه در روز رسید.

وی گفت: شهید رئیسی در کنار رفع تحریم تلاش های بسیاری جهت خنثی سازی تحریم نیز نمود، بدین معنا که در کنار مذاکرات انحصار در سیات خارجه را که معطوف به چند کشور خاص بود شکاند و ارتباط سیاسی و اقتصادی را با کشورهای همسایه افزایش داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر برخی از فواید شکستن انحصار در سیاست خارجی را مورد اشاره قرارداد و افزود: بازگشایی کریدورهای ترانزیتی، عضویت در سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای و گروه بریکس همچنین در اختیار گرفتن مالکیت ۵۳ درصد بندر سالیانکای روسیه و راه‌اندازی راه‌آهن رشت - آستارا بخشی از آثار این اقدام است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.