رفتن به محتوای اصلی
رئیس مرکز آموزش های کاربردی تاکید کرد؛

ضرورت توجه به امر مهم «تربیت» در جامعه و عرصه تبلیغ

تاریخ انتشار:
رئیس مرکز آموزش های کاربردی در جمع شرکت کنندگان در دوره آموزشی تربیت اسلامی کودک و نوجوان اظهار داشت: بدانید که مساله تربیت یک امر مهمی در جامعه و عرصه تبلیغ بود که متاسفانه در سال های اخیر مورد غفلت واقع شده است.
رئیس مرکز آموزش های کاربردی

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه افتتاحیه دوره آموزشی تربیت اسلامی کودک و نوجوان با حضور محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی عصر روز یکشنبه 1 مهرماه 1403 در سالن جلسات رضوان برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی در ابتدای مطالب خود ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم استاد راستگو، ایشان را پایه گذار مباحث تبلیغی در عرصه کودک و نوجوان برشمرد و اظهار داشت: در زمانی که در امر تبلیغ مبحث کودک و نوجوان مطرح نبود مرحوم استاد راستگو علی رغم تمام مخالفت ها در این زمینه، مساله توجه به نسل کودک، نوجوان و جوان در در مباحث دینی و تبلیغی را پایه گذاری نمود.

وی در ادامه بیان کرد: در کنار دوره های تربیت مربی کودک و نوجوان که هم اکنون شاهد برگزاری چهل و پنجمین دوره آن هستیم، یک دوره دیگر در دو سال اخیر با عنوان «تربیت اسلامی کودک و نوجوان» به همت حجت الاسلام درودی که تخصص های لازم را در عرصه مطالعات فرهنگی و تربیتی دارد ایجاد شده است.

سلیمانی افزود: مرکز آموزش های کاربردی با تمام امکانات و توانا خود آماده همکاری در برگزاری هرچه بهتر دوره مذکور می باشد، البته به توفیق الهی تجارب عوامل برگزار کننده دوره تربیت اسلامی کودک و نوجوان بعد از گذشت دو سال به مراتب افزایش یافته است.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: با توجه به ثمر بخش بودن دوره آموزشی تربیت اسلامی کودک و نوجوان در شهر قم، هم اکنون شعبه دفتر تبلیغات اسلامی در مشهد و اصفهان از برگزاری این دوره استقبال نموده و در سال جاری در هر یک از دو شعبه نیز دوره مذکور برگزار خواهد شد.

وی در بخش پایانی مطالب خود بر ضرورت اهتمام ویژه شرکنت کنندگان در دروه تربیت اسلامی کودک و نوجوان بر مباحث ارائه شده توسط اساتید مجرب در این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به امر مهم «تربیت» در جامعه و عرصه تبلیغ و اینکه این مساله در سال های اخیر مورد غفلت واقع شده است ضروری است شرکنت کنندگان، اهتمام ویژه ای نسبت به مباحث مطروحه داشته و تمام توان خود را در جهت یادگیری به کار گرفته تا بتوانند در آینده به امر مهم تربیت در عرصه تبلیغ بپردازند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.