سیدایمان میریان – زینب اصغری تبلیغات خصمانه از منظر حقوق بین الملل تاریخ انتشار: 08:41 - 1396/01/25 تکنولوژی و توسعه ابزار ارتباطات، با وجود مزایا و منافع آن، دغدغه های متعددی را برای کشورها ایجاد کرده که ضرورت نگاه حقوقی و اعمال محدودیت در چگونگی استفاده از... منبع: مطالعات قدرت نرم، شماره 5 پیوست حجم تبلیغات خصمانه از منظر حقوق بین الملل 350.37 کیلوبایت دانش نامه مقالات تبلیغ تبلیغ اقسام تبلیغ رسانه ای کلیات تبلیغ ماهیت تبلیغ حقوق بین الملل تبلیغات رسانه تبلیغات خصمانه سایبری مفهوم تبلیغ افزودن دیدگاه جدید نام شما دیدگاه درباره قالب های متنی متن ساده تگهای HTML مجاز نیستند. خطوط و پاراگرافها بطور خودکار اعمال میشوند. آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
افزودن دیدگاه جدید