رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل تبلیغ تخصصی اظهار داشت:

ظرفیت های تبلیغ تخصصی در خدمت فعالیت های گروه های تبلیغی

تاریخ انتشار:
مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی رؤسا و دبیران شورای هماهنگی گروه های تبلیغی کل کشور اظهار داشت: تبلیغ تخصصی با داشتن 3500مبلغ متخصص در 45 رشته کاربردی ظرفیت خوبی برای استفاده گروه های تبلیغی در فعالیت های تبلیغی آنان می باشد.
ظرفیت های تبلیغ تخصصی در خدمت فعالیت های گروه های تبلیغی

به گزارش خبرنگار بلاغ، اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی رؤسا و دبیران شورای هماهنگی گروه های تبلیغی کل کشور اظهار داشت: تبلیغ تخصصی ظرفیت جدیدی است که در سال های اخیر به حوزه تبلیغ اضافه شده است، در این اداره کل حدود 3500 مبلغ متخصصی تشکیل پرونده داده اند و 130 گروه تبلیغ تخصصی فعالیت می نمایند.

وی در ادامه افزود: مبلغان متخصص در قالب 45 رشته تخصصی با محورهایی همچون؛ «باورهای دینی»، «آسیب های اجتماعی»، «خانواده و مهارت های زندگی» و «اندیشه سیاسی، تمدن و انقلاب اسلامی» و از نظر مخاطبی در حوزه کودک و نوجوان و همچنین در مراکز خاص مانند کمپ های ترک اعتیاد، زندان و ... مشغول به فعالیت می باشند.

جعفری بیان کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم فعالیت های تبلیغی منطقه ای را با تبلیغ تخصصی گره بزنیم و تیم های منسجم و فعال در مناطق داشته باشیم که بتوانند به صورت چند جانبه نیازهای تبلیغی را تامین نمایند. اداره کل تبلیغ تخصصی نسبت به اعزام مبلغ متخصص در کنار اعزام گروه های تبلیغی عمومی به سراسر کشور جهت همکاری و هم افزایی فعالیت های تبلیغی آمادگی دارد.

مدیر کل تبلیغ تخصصی در بخش دیگر سخنان خود به افزایش آمار آسیب های اجتماعی و عوامل آن اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل بعضی از مشکلات در سال های اخیر، ضعف های فرهنگی و اعتقادی در جامعه افزایش پیدا کرده و این ضعف الآن به صورت آسیب های اجتماعی فردی و خانوادگی نمایان شده است.

وی تصریح کرد: بهترین راه برای اینکه جامعه به اصالت اسلامی خودش در رفتار برگرددو رفتار افراد جامعه مبتنی بر اخلاق اسلامی شود، این است که بنیان ها و پایه های اعتقادی و باورهای آن تقویت گردد. اگر این مهم صورت پذیرد به طور قطع رفتار و کردار افراد جامعه بدون آسیب و خطا و بدون چالش خواهد بود. در عین حال توجه به ملاحظات تخصصی در حوزه های مرتبط نیز بسیار موثر است و تبلیغ تخصصی در کمک به حل آسیب های اجتماعی از این دو مسیر بهره می گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.