رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل تبلیغ عمومی بیان کرد:

نقش شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استانی در جریان سازی عرصه تبلیغ

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی رؤسا و دبیران شورای هماهنگی گروه های تبلیغی کل کشور اظهار داشت: ظرفیت های استفاده نشده بسیاری در گروه های تبلیغی وجود دارد که به دلیل عدم انسجام و برنامه ریزی های منظم، این ظرفیت ها به مرحله اقدام نرسیده است، امیدواریم با تلاش شوراهای هماهنگی گروه های تبلیغی استانی، یک جریان سازی در عرصه تبلیغ شکل گیرد.
نقش شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استانی در جریان سازی عرصه تبلیغ

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی رؤسا و دبیران شورای هماهنگی گروه های تبلیغی کل کشور بر اهمیت جایگاه این شورا در عرصه جریان سازی در عرصه تبلیغ مطالبی را بیان نمود.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری در ابتدای مطالب خود شورای هماهنگی گروه های تبلیغی را هدایتگر گروه های تبلیغی دانست و اظهار داشت: شوراها می توانند بهترین الگو و موجب هدایت گروه های تبلیغی قرار گیرد، ظرفیت های استفاده نشده بسیاری در گروه های تبلیغی وجود دارد که به دلیل عدم انسجام و برنامه ریزی های منظم، این ظرفیت ها به مرحله اقدام نرسیده است، امیدواریم با تلاش شوراهای هماهنگی گروه های تبلیغی استانی یک جریان سازی در عرصه تبلیغ شکل گیرد.

وی بیان کرد: یکی از ماموریت های این شوراها بحث برنامه ریزی تبلیغی می باشد، در گام اول باید نظام مسائل در گروه های تبلیغی شکل بگیرد، تغییر الگو و سبک زندگی، تاثیر رسانه های دشمن، عملکرد نادرست برخی از مبلغان موجب شده است در محیط های تبلیغی حضور مردم کمرنگ شود. در مواجهه با مسائل مرتبط با تبلیغ باید دیدگاه و روش ها در این حوزه تغییر کند تا بتوانیم شاهد موفقیت و گام های موثر در ایجاد فعالیت های تبلیغی باشیم و این مهم مگر به حضور شورای گروه های تبلیغی در میدان اتفاق نمی افتد.

مدیرکل تبلیغ عمومی گفت: برای منسجم شدن برنامه و فعالیت ها در شورا می بایست 5 کارگروه «خانواده، جمعیت و تربیت»، «رسانه، فضای مجازی و هوش مصنوعی»، «نظام انقلاب اسلامی و جهاد تبیین»، «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» و «عقاید، باورها و مقابله با جریان ها و فرق انحرافی» تشکیل گردد.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری در بخش پایانی سخنان اظهار داشت: در سیاست های کلان و برنامه ریزی های اداره کل تبلیغ عمومی، به شورا و جایگاه آن در امر تبلیغ نگاه جدی شده است و وظایفی از جمله نظارت مستقیم بر گروه های تبلیغی و تایید آنان در آینده نزدیک به این شورا واسپاری خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.