رفتن به محتوای اصلی
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت:

جبران برخی ناکارآمدی دولت های قبل با پرکاری دولت رئیسی

تاریخ انتشار:
عضو مجلس خبرگان رهبری با تبیین برخی از ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی، ایمان، اعتقاد به مبانی انقلاب و فعال بودن و پُرکار بودن را ازجمله آن ذکر کرد و گفت: پرکاری آیت‌الله رئیسی، در برخی مواقع باعث جبران، ناکارآمدی بخشی‌هایی از حاکمیت شد.
جبران برخی ناکارآمدی دولت های قبل با پرکاری دولت رئیسی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید صلح میرزایی عضو مجلس خبرگان رهبری با تبیین برخی از ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب اسلامی، ایمان، اعتقاد به مبانی انقلاب و فعال بودن و پُرکار بودن را ازجمله آن ذکر کرد و گفت: پرکاری آیت‌الله رئیسی، در برخی مواقع باعث جبران، ناکارآمدی بخشی‌هایی از حاکمیت شد.

حجت‌الاسلام صلح میرزایی در ادامه افزود: آیت‌الله رئیسی در حوادث مختلف اعم از سیل و زلزله درصحنه حضور داشت و فعالیت‌های این شهید مرهمی بر زخم‌های مردم بود.

وی عملکرد جهادی و انقلابی را نیز از خصوصیات یک رئیس‌جمهور تراز اعلام کرد و اظهار داشت: شخصی که به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود باید دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری  مردمی بودن را نیز از دیگر معیارهای موردنظر برای پی بردن به صلاحیت یک فرد برای منصب ریاست جمهوری توصیف کرد و گفت: مردمی بودن به سخن نیست بلکه به عمل است، شهید آیت‌الله رئیسی این ویژگی را داشت و در مواجهه با افتراها و اهانت‌های دوران مناظره‌هایی انتخاباتی، کریمانه‌ برخورد می‌کرد و این شاخص می‌تواند ملاک خوبی برای تشخیص صلاحیت کاندیداها باشد.

وی بیان داشت: امروز فضای نفرت پراکنی و حمله به یکدیگر در جامعه انقلابی شدید شده‌ و این در حالی است که رعایت اخلاق و پرهیز از بدگویی، تهمت و لجن پراکنی نیز از نکته‌های مهم در سنجش صلاحیت یک کاندیدا به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلح میرزایی با ذکر این نکته که وعده‌های فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید قابلیت اجرا داشته باشد گفت: کارنامه فعالیت یک نامزد ریاست جمهوری مؤید و تصدیق‌کننده حرف‌های آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با نام بردن از عدالت‌خواهی به‌عنوان دیگر معیارهای یک نامزد اصلح برای ریاست جمهوری تصریح کرد: ضدیت با فساد نیز از معیارهای اصلح بودن یک کاندیدای ریاست جمهوری است.

پیوست حجم
فایل رئیس‌جمهور اصلح 9.06 مگابایت
فایل رئیس‌جمهور اصلح 9.12 مگابایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.