رفتن به محتوای اصلی

بازدید رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از کلینیک آمین

تاریخ انتشار:
حجت‌الاسلام اصغری رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از همکاران خود با حضور در کلینیک آمین از مجموع فعالیت های این کلینیک بازدید کردند.
بازدید رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از کلینیک آمین

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام محمدجواد اصغری رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از همکاران خود با حضور در کلینیک آمین از مجموع فعالیت های این کلینیک بازدید کردند.

گفتنی است در این بازدید حجج اسلام حامد براتی ناظر اجرایی کلینیک و حجت اله صفری مدیر کلینیک آمین به همراه کادر اجرایی حضور داشتند و حجت‌الاسلام صفری به تشریح مأموریت‌های کلینیک در سه بخش «ارایه خدمات روان‌شناختی»،« پژوهش و مستندسازی» و «آموزش‌های مبتنی بر داده» پرداخت.

مدیر کلینیک آمین در ادامه مطالب خود به پذیرش بیش از 400 مراجع از دادسرا از ابتدای تأسیس این کلینیک اشاره کرد و افزود: موارد مذکور در قالب ۱۴ گروه در کلینیک پذیرفته شده‌ و برنامه‌های آنها در قالب انجام تست، مصاحبه بالینی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و جلسات همتایاری صورت می‌پذیرد و در مجموع برای هر نفر بین 70 تا 85 ساعت زمان صرف می‌شود.

وی ضمن استقبال از همکاری مجموعه کلینیک آمین با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، ظرفیت‌های موجود مرکز ملی برای ارایه خدمات پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی مراجعین را ارزشمند دانستند که موجب افزایش اثربخشی کار کلینیک خواهد شد.

در ادامه این جلسه خانم رباط جزی مسئول فنی کلینیک نیز گزارشی از وضعیت روان‌شناختی مراجعین در بدو ورود و نمونه‌هایی از اثرگذاری کلینیک بر روی مراجعین را ارائه نمودند.

گفتنی است حجت الاسلام اصغری نیز ضمن قدردانی از زحمات انجام پذیرفته در کلینیک آمین و دعوت از کادر کلینیک آمین برای حضور در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، ظرفیت‌های مجموعه را مطرح و گزارشی از روند ارائه خدمات در آن مرکز را تشریح نمود. وی با بیان اینکه هدف مرکز ملی صرفاً پاسخگویی به سوالات فقهی و احکام نیست، به پاسخگویی به شبهات کلامی و اعتقادی و ارائه خدمات روان‌شناختی بصورت تلفنی، حضوری و کتبی اشاره کرد.

همچنین در ادامه آقای عبدی مدیر بخش مشاوره حضوری مرکز نیز به طرح دیدگاههای خود پرداخته و بر ضرورت کار پژوهشی و مستند و همچنین الگوگیری مراکز مختلف از مجموعه تلاش‌های کلینیک آمین در امر عفاف و حجاب تاکید نمودند.

در پایان نیز هیئت همراه، پس از طرح پرسش‌های خود از روند فعالیت‌ها، از مجموعه کلینیک و ظرفیت‌های موجود آن بازدید به عمل آوردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.