رفتن به محتوای اصلی
از سلسله برنامه های جشنواره جنات، برگزار گردید؛

نشست هماهنگی مشاوران و مربیان خواهر جشنواره جنات

تاریخ انتشار:
دبیرخانه جشنواره جنات با همکاری جامعه الزهرا جلسه هماهنگی مشاوران خواهر جشنواره جنات را برگزار نمود.
بررسی شاخص های ارزیابی داوران و مشاوران جشنواره جنات

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه هماهنگی نشست مشاوران خواهر جشنواره جنات به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری جامعه الزهرا در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ابتدای مطالب خود در این نشست اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به امر مقدس تبلیغ، مقدمات برگزاری جشنواره جنات در شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی به تصویب رسید و مسئولیت دبیرخانه آن به معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی واگذار شد و جلسات متعددی با حضور نمایندگان دستگاه های حوزوی در قالب این دبیرخانه برگزار شده است. در طرح مذکور جوایز ارزنده ای نیز برای مبلغان برتر تدارک دیده شده و امیدواریم اواخر سال جاری شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.

جعفری به بخش های مختلف جشنواره جنات اشاره کرد و گفت: جشنواره مذکور در بخش های «تبلیغ تخصصی»، «تبلیغی عمومی»، «تبلیغ فرهنگی و اجتماعی» و «بخش ویژه(خانواده و نوجوان)» طراحی و تنظیم شده است.

مدیر کل تبلیغ تخصصی بیان کرد: جلسه امروز با هدف هماهنگی و توجیه مشاوران خواهر جهت ارائه مشاوره به شرکت کنندگان خواهر از جامعه الزهرا برگزار شده و همچنین مهارت های لازم جهت ارائه بهتر و مقبول که باید به ارائه دهنگان منتقل شود مورد گفتگو قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اولین رویداد جشنواره جنات ویژه آقایان و ویژه بانوان در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. در تلاش هستیم تا زمان برگزاری جشنواره، در هر ماه یک رویداد برگزار شود. 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.