رفتن به محتوای اصلی
اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می نماید؛

طرح بانوی بی نشان در فضای مجازی

تاریخ انتشار:
اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت ایام فاطمیه طرح بانوی بی نشان در فضای مجازی (تولید محتوا،متناسب با ایّام فاطمیّه) را برگزار می کند.
طرح بانوی بی نشان

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه ای از برگزاری طرح با نوی بی نشان در ایام فاطمیه خبر داد، متن اطلاعیه بدین شرح است:

اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت ایام فاطمیّه طرح «بانوی بی نشان» را جهت تولید محتوای متناسب با این ایّام، ویژه مبلغین نوین از ۲۳ بهمن ماه تا ۱۴ اسفند برگزار می نماید.
زندگی جهادی فاطمه‌ی زهرا (سلام الله علیها) بسیار عظیم و فوق العاده و حقیقتاً بی‌نظیر است و یقیناً در ذهن بشر - چه امروز و چه در آینده - یک نقطه ی درخشان و استثنایی است.
بیانات در دیدار با جمع کثیری از بانوان  ۱۳۶۸/۱۰/۲۶

موضوعات:

سبک زندگی فاطمی:
- محوریت قرآن در زندگی فاطمی
- محوریت قران در زندگی فاطمی
- بایسته های همسرداری فاطمی
- شیوه های فرزند پروری فاطمی
- بایسته های مدیریت اقتصادی خانواده فاطمی
- بایسته های اجتماعی اخلاق  فاطمی
- سیره عبادی فاطمی
- عفت و حیای فاطمی

بخش تولید:

کلّیه مبلّغین فعّال در این بخش، لازم است مطالب و تولیدات خود را که در وبلاگ، سایت یا شبکه های اجتماعی منتشر نموده اند، از طریق آیکون اختصاصی «طرح بانوی بی نشان ۹۵»، در قالب های زیر ارسال نمایند.

قالبها:
◊ عکس نوشته و پوستر، اینفوگرافی
◊ کلیپ (صوتی یا تصویری)
◊ نرم افزار (اندروید و مالتی مدیا (کم حجم و مناسب با طرح))
◊ متن کوتاه (کمتر از ۱۵۰ کلمه)

نکات مهم در تولید عکس نوشته،پوستر و ...
□ متناسب با موضوعات طرح
□ دارا بودن ملاکهای علمی و استناد
□ تناسب سایز، رنگ بندی و تکنیک های گرافیکی متناسب با شبکه های اجتماعی و پیام رسان
□ عدم استفاده از هرگونه آرم یا لوگو در تصاویر

بخش بازنشر:

این بخش، مخصوص مبلّغانی می باشد که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مشغول فعالیت هستند و قبلا با مدیر هماهنگ کننده ی شبکه های اجتماعی و پیام رسان، هماهنگی لازم را انجام داده باشند.
در این بخش تولیدات ارزیابی شده، بعد از پنج روز از شروع طرح، قابل مشاهده بوده و مبلغان گرامی می توانند این تولیدات را در رایانه یا گوشی هوشمند و تبلت خود ذخیره نموده و سپس در فضای شبکه های پیام رسان منتشر نمایند.
با مراجعه به آدرس web.balagh.ir/tolid دسترسی به بخش آثار تولیدی، برای همه مبلغان فراهم می باشد.

محیط های انتشار:
□ شبکه های اجتماعی تحت وب
□ شبکه های پیام رسان

ملاک های مدّ نظر در بازنشر:
٭  تعداد اعضای کانال، گروه ،پیج و ...
٭  تعداد بازدید مطالب
٭  میزان مشارکت در طرح (تعداد کل مطالب منتشرشده طرح)
* استفاده از هشتک #بانوی_بی_نشان
٭ مطالب باید به طور دائم و مستمر در طول زمان اجرای طرح به روز رسانی شود.
٭ ارسال عکس از صفحه (اسکرین شات) از کلیه مطالب منتشره. (ملاک انتخاب برگزیده در این بخش، بر اساس آمار بازدید کنندگان، لایک و ...می باشد، لذا بعد از اینکه مطلب بازخورد داشت اقدام به تهیه عکس از صفحه نمایید).
٭ مبلّغان شرکت کننده در بخش بازنشر، از ۱۳ تا ۱۸ اسفند فرصت دارند گزارش بازنشر (عکس از صفحه - اسکرین شات) از مطالب منتشره خود را در قالب یک یا چند فایل فشرده (زیپ شده) در آیکون گزارش بازنشر بانوی بی نشان (در تاریخ مذکور در میزکار شخصی قابل مشاهده است) ارسال نمایند.
لازم به ذکر است که از مبلّغان برتر در دو بخش تولید و انتشار مطالب تقدیر ویژه بعمل خواهد آمد.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.