رفتن به محتوای اصلی
رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی محرم و صفر 1446(ه.ق) منتشر شد| دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بسته محتوایی ایام تبلیغی محرم و صفر 1446(ه.ق) ویژه مبلغان منتشر شد.
بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی محرم و صفر 1446(ه.ق)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان، رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک سالروز ولادت با برکت امام هادی علیه السلام و ایام عید غدیر از انتشار بسته محتوایی ایام تبلیغی محرم و صفر 1446(ه.ق) خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان بیان کرد: بسته محتوایی محرم، با عناوین ره توشه محرم، تبلیغ و خانواده، تبلیغ و تقریب و ره توشه پیوستی منتشر گردیده است.

وی در ادامه افزود: فصلنامه علمی تخصصی ره توشه ویژه مبلغان، شامل چهارده مقاله و متناسب با نیازهای روز جامعه با عناوینی چون؛ توحیدباوری اصحاب امام حسین؛ نقش قیام امام حسین در ایجاد تمدن نوین اسلامی؛ وجوه تشابه جنگ‌شناختی در قیام عاشورا و انقلاب اسلامی؛ عاشوراییان: پاسداران حیا، عفاف و حجاب؛ عاشورا تجلی وحدت موحدان عالم و نفی نژادپرستی؛ توصیف مرگ و زندگی پس از آن در کلمات امام حسین؛ پایبندی به اصول انسانی و اخلاقی در قیام عاشورا؛ تبیین عفو و گذشت در نهضت امام حسین؛ ماندگاری فرهنگ عاشورا در فرهنگ مقاومت؛ امام حسین الگوی رفتاری با خانواده؛ بسترسازی وروش شناسی شبهات عاشورا و روش پاسخگویی به آنها؛ راهکارهای فرهنگی ترویج حجاب؛ وعده صادق و استیصال رژیم صهیونیستی؛ چگونه روضه بخوانیم: از طراحی تا اجرای مرثیه تألیف گردیده است.

رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: فصلنامه تبلیغ و خانواده برای مبلغانی که در عرصۀ خانواده تبلیغ می‌کنند آماده شده است. از موضوعات این فصلنامه می توان به راه‌های اعتمادافزایی در خانواده؛ بایستگی سوادآموزی رسانه در خانواده؛ گونه‌های تربیت فرزند؛ چرخه حیات خانواده، چالش‌ها و راه‌های برون‌رفت؛ روش‌های تقویت فرهنگ مقاومت در خانواده؛ آسیب‌شناسی محتوایی بازی‌های موبایلی بر باور‌های کودکان؛ جایگاه خانواده در تقویت باورهای دینی؛ استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت هوشمند مسائل خانواده؛ مدیریت بحران خانواده با الگوی مدیریتی حضرت زینب؛ آسیب‌شناسی محتوایی پویانمایی‌ها بر هویت دینی کودکان اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان تصریح کرد: برای آن دسته از مبلغانی که در مناطق مشترک، تبلیغ می‌کنند فصلنامه تبلیغ و تقریب با موضوعاتی چون امام حسین در نگاه اهل سنت؛ بدعت نبودن عزاداری برای امام حسین در مذهب اهل سنت، با استناد به سیره پیامبر اکرم؛ امام حسین در اشعار شاعران شافعی مذهب؛ امام جواد در منابع اهل سنت؛ بررسی دیدگاه علمای فریقین در تعیین حدود پوشش و اشتغال زنان؛ عوامل مقاومت از منظر امامین انقلاب؛ جایگاه امنیت در قرآن و روایات فریقین؛ بایستگی همگرایی جهان اسلام در برابر سیاست خصمانه اسرائیل؛ عوامل وحدت و اختلاف در گفتار و سیره امام علی(علیه السلام) تهیه شده است.

رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: افزون بر فصلنامه‌های فوق، محتوای دیگری به نام "ره توشه پیوستی" تهیه شده است که شامل مجموعه‌ای از مقالات مهم ره توشه های سال‌های گذشته می باشد. در ره توشه پیوستی مقالاتی در خصوص ایام تبلیغی محرم و صفر و مباحث مورد نیاز مبلغان عزیز گردآوری شده است.

سردبیر فصلنامه ره توشه ادامه داد: گروه تولید محتوا این افتخار را دارد که با فراهم نمودن محتوا و متونی متقن، کاربردی و روزآمد، بخشی از نیازهای تبلیغی و فرهنگی مبلغان گرامی را تأمین نماید.

مبلغان ارجمند برای دریافت فصلنامه ره‌توشه محرم و صفر به سامانۀ ره‌توشه به نشانی rahtoosheh.dte.ir، برای دریافت فصلنامه تبلیغ و خانواده به سامانه فصلنامه به نشانی http://jpf.dte.ir و برای دریافت فصلنامه تبلیغ و تقریب به سامانه فصلنامه به نشانی http://jpp.dte.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل های PDF بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی محرم و صفر را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.