مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی
نویسنده: مصباح الهدی باقری - سیدمحمدحسین حسینی
نام نشریه: اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 19، بهار و تابستان 1395، ص 59
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی
نام نشریه: اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 19، بهار و تابستان 1395، ص 59
مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسهای با مفهوم بازاریابی اجتماعی
افزودن دیدگاه جدید