اجراء و ارزیابی سیاستها در سازمانهای دولتی با بهرهگیری از الگوی مدیریت متوازن سیاستها(BSC) مطالعه موردی: دفتر تبلیغات اسلامی
اجراء و ارزیابی سیاستها در سازمانهای دولتی با بهرهگیری از الگوی مدیریت متوازن سیاستها(BSC) مطالعه موردی: دفتر تبلیغات اسلامی
نویسنده: سعیدی مسعودی پور - بهرام خیری
نام نشریه: اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 5، بهار و تابستان 1388، ص 5
اجراء و ارزیابی سیاستها در سازمانهای دولتی با بهرهگیری از الگوی مدیریت متوازن سیاستها(BSC) مطالعه موردی: دفتر تبلیغات اسلامی
نام نشریه: اندیشه مدیریت راهبردی، شماره 5، بهار و تابستان 1388، ص 5
اجراء و ارزیابی سیاستها در سازمانهای دولتی با بهرهگیری از الگوی مدیریت متوازن سیاستها(BSC) مطالعه موردی: دفتر تبلیغات اسلامی
افزودن دیدگاه جدید