مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
نویسنده: حسن خجسته
نام نشریه: پژوهش های ارتباطی، شماره 36، زمستان 1382، ص 181
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
نام نشریه: پژوهش های ارتباطی، شماره 36، زمستان 1382، ص 181
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
پیوست | حجم |
---|---|
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون | 704.8 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید