رفتن به محتوای اصلی

نیاز شناسی مخاطب

تاریخ انتشار:
❖ دریافت فیلم

راه های شناسایی نیاز مخاطب : 1 – منطقه شناسی اینکه بدانید چه چیزی را کجا بگویید مثلا در ارومیه شبهه ای را که در تهران رواج داشت مطرح کردم ، بعد از منبر به من گفتند که جوانان این منطقه از این شبهات اطلاعی ندارند و نیاز به بیان آن ها نیست.
2 – گاهی از طریق سن و سال نیاز مخاطب بررسی می شود. 3 – مناسبت زمان و مکان لحاظ شود، مثلا مبلغی در کنار قبر جناب حجر بن عدی به بیان شکیات نماز پرداخته بود.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.