امیر عبدالرضا سپنجی - حسینعلی افخمی
دین و نظریه های تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای
از آنجا که برای مقوله ارتباطات از دیدگاه فرایندی، تأثیر و اثرگذاری موضوعیت می یابد، در این مقاله قصد بر آن است که نظریه های تأثیر رسانه های همگانی بر سیر تغییر و تحولات این نظریه ها...
منبع: نامه صادق, سال پانزدهم, شماره اول, بهار و تابستان 1387
پیوست | حجم |
---|---|
دین و نظریه های تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای | 699.06 کیلوبایت |
افزودن دیدگاه جدید