حمید مولانا اهداف و مقاصد تبلیغ(2) تاریخ انتشار: 18:53 - 1395/05/13 ابن خلدون پدر جامعه شناسی اسلامی، تبلیغ را به عنوان یک نهاد یا اصل اجتماعی که بر طبق نیاز جامعه رشد می کند، بنیاد نهاد. وی یک فرهنگ مشترک اسلامی برای مجمع مسلمانانی که دارای ملیت، زبان... منبع: روزنامه کیهان 1367.12.11 پیوست حجم اهداف و مقاصد تبلیغ(2) 760.49 کیلوبایت دانش نامه مقالات تبلیغ تبلیغ تبلیغ بین المللی کلیات تبلیغ اهداف تبلیغ اهداف تبلیغ بین الملل اخلاق ارتباطات افزودن دیدگاه جدید نام شما دیدگاه درباره قالب های متنی متن ساده تگهای HTML مجاز نیستند. خطوط و پاراگرافها بطور خودکار اعمال میشوند. آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
افزودن دیدگاه جدید