معصومه صفدری تبلیغ، نیازمند نوآوری تاریخ انتشار: 20:32 - 1395/06/08 مکتب ها و حکومت ها برای تبلیغ، اهمیت ویژه ای قایلند و خود را نیازمند آن می دانند و از این راه است که به توسعه فکر و بسط نفوذ خویش دست می یابند و تبلیغات را به جریان خون در بدن تشبیه می کنند... منبع: سفیر، شماره 8 پیوست حجم تبلیغ، نیازمند نوآوری 362.22 کیلوبایت دانش نامه مقالات تبلیغ تبلیغ نوآوری های تبلیغی نوآوری اهمیت تبلیغ هنر تاكتیكهای تبلیغاتی گسترش تبلیغ افزودن دیدگاه جدید نام شما دیدگاه درباره قالب های متنی متن ساده تگهای HTML مجاز نیستند. خطوط و پاراگرافها بطور خودکار اعمال میشوند. آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
افزودن دیدگاه جدید