محمدحسن شربتیان درآمدی بر مبانی تبلیغات تاریخ انتشار: 20:05 - 1395/10/12 کتاب «درآمدی بر مبانی تبلیغات» شامل 232 صفحه و پنج فصل است که به ترتیب تحت عناوین پیام، فنون تبلیغات، افکار عمومی، اقناع و ترغیب، جامعه شناسی تبلیغات می باشد... منبع: مجله كتاب ماه علوم اجتماعی، ش13 پیوست حجم درآمدی بر مبانی تبلیغات 239.42 کیلوبایت دانش نامه مقالات تبلیغ تبلیغ اصول و مبانی تبلیغ منابع تبلیغ فنون تبلیغات افكار عمومی اقناع ترغیب جامعه شناسی تبلیغ افزودن دیدگاه جدید نام شما دیدگاه درباره قالب های متنی متن ساده تگهای HTML مجاز نیستند. خطوط و پاراگرافها بطور خودکار اعمال میشوند. آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
افزودن دیدگاه جدید