رفتن به محتوای اصلی
به همت اداره تبلیغ مجازی؛

طرح شجره طیبه (در فضای مجازی)

تاریخ انتشار:
به مناسبت ایام الله دهه فجر، اداره تبلیغ مجازی جهت تولید محتوای متناسب با دهه فجر، طرح «شجره طیبه» را ویژه مبلغین نوین ارائه می نماید.
طرح شجره طیبه

 با توجه به نزدیک شدن به ایّام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و مقابله با هجمه های دشمن با حربه ایجاد شبهه، بدبینی و ایجاد یاس و نا امیدی، طرح شجره طیّبه در عرصه میدان جنگ نرم با تولید محتوای فاخر و تاثیرگذار، جهت «تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «نقش و جایگاه راهبردی ولایت فقیه» و انتشار آن در تمامی محیط های فضای مجازی توسط مبلّغان و گروه های فّعال، از ۲۰دی  ماه تا ۲۲ بهمن برگزار می گردد.

موضوعات:

1. نمونه های عینی کارآمدی انقلاب اسلامی (حکومت دینی):
     بیداری دینی و معنوی بشر معاصر
    ایجاد روحیه مقاومت و خودباوری
    به چالش کشیدن نگاه سکولاریستی
    استکبار ستیزی
    گسترش جنبش های عدالت خواهانه
    پیوند حکومت و مردم
   ارتقاء جایگاه ایران در منطقه و جهان
     و.....

۲. نمونه های عینی کارآمدی ولایت فقیه:
    در شکل گیری انقلاب
    دفاع مقدس
    رشد علمی و سازندگی کشور
    عبور از بحرانها و شکست توطئه ها
    حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب
    ایجاد وحدت
    نقش ولایت فقیه از زبان دشمنان
     و ......

محیط های انتشار:

□ شبکه های اجتماعی تحت وب
□ شبکه های پیام رسان

بخش تولید:

کلّیه مبلّغین فعّال در این بخش، لازم است مطالب و تولیدات خود را که در وبلاگ، سایت یا شبکه های اجتماعی منتشر نموده اند، از طریق آیکون اختصاصی «طرح شجره طیبه ۹۵»، در قالب های زیر ارسال نمایند.

قالبها:
◊ عکس نوشته و پوستر،  اینفوگرافی
◊ کلیپ (صوتی یا تصویری)
◊ نرم افزار (اندروید و مالتی مدیا (کم حجم و مناسب با طرح)
◊ متن کوتاه (کمتر از ۱۵۰ کلمه)

نکات مهم در تولید عکس نوشته،پوستر و ...
□ متناسب با هویت انقلابی و اسلامی
□ دارا بودن ملاکهای علمی و استناد
□ تناسب رنگ بندی و تکنیک های گرافیکی متناسب با شبکه های اجتماعی و پیام رسان
□ عدم استفاده از هرگونه آرم یا لوگو در تصاویر

بخش بازنشر:

این بخش، مخصوص مبلّغینی می باشد که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان مشغول فعالیت هستند و قبلا با مدیر هماهنگ کننده ی شبکه های اجتماعی و پیام رسان، هماهنگی لازم را انجام داده باشند.
در این بخش تولیدات ارزیابی شده، بعد از پنج روز از شروع طرح، قابل مشاهده بوده و مبلغان گرامی می توانند این تولیدات را در رایانه یا گوشی هوشمند و تبلت خود ذخیره نموده و سپس در فضای شبکه های پیام رسان منتشر نمایند.
با مراجعه به آدرس web.balagh.ir/tolid دسترسی به بخش آثار تولیدی، برای همه مبلغان فراهم می باشد.

ملاک های مدّ نظر در بازنشر:
٭  تعداد اعضای کانال، گروه ،پیج و ...
٭  تعداد بازدید مطالب
٭  میزان مشارکت در طرح (تعداد کل مطالب منتشرشده طرح)
* استفاده از هشتک #شجره_طیبه
٭ مطالب باید به طور دائم و مستمر در طول زمان اجرای طرح به روز رسانی شود.
٭ ارسال عکس از صفحه (اسکرین شات) از کلیه مطالب منتشره. (ملاک انتخاب برگزیده در این بخش، بر اساس آمار بازدید کنندگان، لایک و ...می باشد، لذا بعد از اینکه مطلب بازخورد داشت اقدام به تهیه عکس از صفحه نمایید).

لازم به ذکر است که از مبلّغین برتر در دو بخش تولید و انتشار مطالب تقدیر ویژه بعمل خواهد آمد.

دیدگاه‌ها

ناشناس 19:24 - 1395/11/11

با سلام. برای کلیپ تصویری حداقل باید 5 کلیپ تولید شده باشد؟

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.