با موضوع شیوه های تبلیغ در پارکها و اماکن عمومی
به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هشتمین نشست از سلسله نشست های انتقال تجارب گروه های تبلیغی با موضوع تبلیغ در پارک ها و اماکن عمومی در سالن معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
در ابتدای این نشست که با حضور نمایندگان گروه های تبلیغی همراه بود، حجت الاسلام مهدی ارتقایی، سرگروه گروه تبلیغی سفیر همدان با ارائه گزارشی گفت: از آنجایی که مخاطبان در مکان های عمومی بسیار بیشتر از مکان های تخصصی تبلیغی مثل مساجد و حسینیه ها هستند نباید از این فرصت غافل شد.
وی افزود: در برگزاری نمایشگاه و فعالیت های تبلیغی در پارک باید از همکاری ارگان ها و مراکز فرهنگی بهره برد اما نباید حالت مردمی بودن این فعالیت ها را فراموش کرد.
در ادامه نشست حجت الاسلام احدی سرگروه گروه تبلیغی مصباح الهدی اظهار داشت: برنامه های متنوع همچون نماز جماعت، نمایشگاه، حلقه های دوستانه و ... را می توان در پارک ها برگزار کرد ولی پرطرفدارترین برنامه در پارک ها استیج یا برگزاری مراسم از روی سن برای عموم است که هم مخاطب زیادی دارد و هم برد تبلیغاتی اش زیاد است.
وی با تبیین جزئیات اجرای برنامه استیج در پارک ها گفت: در برگزاری برنامه به صورت استیج باید به نکات مختلفی همچون دکور جایگاه، نورپردازی، صوت و نحوه اجرای برنامه دقت کرد و از طولانی شدن و یکنواخت شدن برنامه به شدت پرهیز شود؛ همچین اگر برنامه های مختلفی متناسب با مخاطبان سنین مختلف در نظر گرفته شود اثرات مثبت آن کاملا ملموس و محسوس خواهد بود.
افزودن دیدگاه جدید