رفتن به محتوای اصلی
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی خبر داد:

فعالیت 10 گروه تبلیغی در استان کهکیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام شریعتمداری رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در جهت شناسایی مشکلات و موانع مربوط به فعالیت گروه های تبلیغی، برگزاری جلسات هم اندیشی از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام کمال مدیرکل تبلیغ عمومی، حجت الاسلام شریعتمداری رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی و اعضای فعال این شوراء در سالن جلسات معاونت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها گفت: استان کهکیلویه و بویراحمد از استان های تاثیر گذار در مسائل کشور بوده و از اول انقلاب تا کنون در همه صحنه ها از جمله مسائل سیاسی و انتخابات، حضوری پررنگ داشته است.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی اظهار داشت: در حال حاضر 10 گروه تبلیغی در این استان داریم که بعضی از آن گروه ها در استان کهکیلویه و بویراحمد حضور دائم  و برخی دیگر در فواصل تبلیغی به استان اعزام می شوند. 

وی در ادامه افزود: این جلسه بنا به درخواست گروه های تبلیغی فعال در این استان با هدف هم اندیشی سرگروه های محترم جهت شناسایی مسائل تبلیغی مربوط به استان مذکور برگزار شده تا در مسائل مورد نظر و موانع فعالیت ها تبلیغی بحث و برای حل آن مشکلات تصمیمات جدی و کاربردی اتخاذ شود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام بهادری رئیس شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارش از فعالیت های تبلیغی انجام گرفته توسط گروه های تبلیغی در این استان پرداخت.

حجت الاسلام بهادری در ادامه مطالب خود بیان کرد: از مجموعه دفتر تبلیغات بابت همکاری مستمر با گروه های تبلیغی در استان کمال تشکر را داریم و از خداوند متعال برای مسئولین این نهاد انقلابی آرزوی توفیق روزافزون را داریم.

وی به مسأله عدم همکاری مسئولین ذی ربط در استان با فعالیت گروه های تبلیغی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موانع اصلی در پیشبرد فعالیت های تبلیغی در استان، عدم همکاری مسئولین ذی ربط می باشد که باعث کند شدن فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان شده است، لذا باید با مسئولین، جلساتی در استان قم گرفته شود تا آن بزرگواران در زمینه مسائل فرهنگی و تبلیغی توجیه شوند تا شاهد تغییرات محسوس در زمینه فرهنگی در استان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت بسترسازی تبلیغ مؤثر در استان نیازمند شناسایی و جذب مبلغ متخصص بومی هر منطقه، همکاری و همدلی گروه ها و مبلغین با مسئولین و روحیه جهادی و اخلاص برای سرگروه ها و همچنین محتوای قوی تبلیغی می باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه سرگروه های فعال به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه اجرای هرچه بهتر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این استان پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.