توسط پایگاه اطلاع رسانی بلاغ:

ویژه نامه ماه رمضان منتشر شد

تاریخ انتشار:
ویژه نامه ماه مبارک رمضان شامل موضوعاتی همچون منبرهای مکتوب، کلیپ و نماهنگ، مقالات، اشعار، نگارخانه، صوت، استوری، پرسمان و نرم افزار می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، ویژه نامه ماه مبارک رمضان جهت دسترسی هرچه بهتر و سریع تر مبلغان به محتوای فرهنگی و تبلیغی تهیه و منتشر شد.

با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و فعالیت های تبلیغی طلاب و مبلغان در این ماه عزیز، ویژه نامه تبلیغی ماه مبارک رمضان در قالب های جدید تهیه و منتشر شده است.

گفتنی است این ویژه نامه شامل موضوعاتی همچون منبرهای مکتوب، کلیپ و نماهنگ، مقالات، اشعار، نگارخانه، صوت، استوری، پرسمان و نرم افزار می باشد.

در بخش منبرهای مکتوب سعی شده است از موضوعات روز جامعه همچون امید آفرینی، صبر و خانواده استفاده شود، همچنین در بخش مقالات از موضوعاتی نظیر انتخابات، آداب روزه داری، اعمال ماه مبارک و توصیه های بزرگان استفاده شده است.

با توجه به گستره فضای مجازی و تبلیغ در این عرصه  می توان به بخش چند رسانه ای اشاره کرد که شامل کلیپ و نماهنگ، صوت،  استوری و نرم افزار می باشد تا  مبلغان گرامی در کنار فضای سنتی تبلیغ از ظرفیت های فضای مجازی نیز استفاده نمایند.

علاقمندان و مبلغان ارجمند جهت دسترسی سریع به موضوعات این ویژه نامه می توانند به آدرس www.balagh.ir/content/14418 مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها

2064611991 01:43 - 1400/01/27

خیلی خوب هست

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.